منظور از گریم سه بعدی آرایشی است که عیب صورت شما را برطرف کند و زیبایی اجزاء صورت شما را دو برابر سازد . اگر پا به عرصه ی گریم و میکاپ گذاشته اید حتما تاکنون اسم گریم سه بعدی را شنیده اید . همان طور که می دانید فرم و صورت هر فردی منحصر به فرد است و انجام گریم و میکاپ با یک سبک خاص برای برخی از فرم های صورت بسیار مناسب می باشد . در ادامه این مقاله قصد داریم اطلاعاتی را در رابطه با این نوع  گریم و تاثیر آن بر روی صورت در اختیار شما عزیزان قرار دهیم ، امیدواریم با مطالعه این مقاله آگاهی شما در این زمینه کامل گردد . با ایرانابیوتی همراه شوید…

بهترین سالن زیبایی در هشتگرد

گریم سه بعدی چیست ؟

به محصولات و تکنیک هایی اشاره دارد که ساختار فیزیکی صورت را تغییر می دهند . گریم سه بعدی را می توان بیشتر به اثرات ساختاری که مستقیماً بر روی موضوع ساخته شده اند تقسیم کرد ، تکنیک های کششی که شکل پوست را به طور مستقیم تغییر می دهد و ابزار پروتز که از قبل ساخته شده اند و به پوست چسبانده می شود .

 

لینک های مفید:
سالن زیبایی

 
در طول تاریخ وسایل پروتز تقریباً از هر ماده قابل تصوری مانند پلاستیک ساخته شده است . گریم سه  بعدی معمولا برای ساخت فیلم کاربرد دارد ، در حال حاضر برای ساخت پروتز از فوم لاستیک ، سیلیکون ، لاتکس و ژلاتین برای استفاده در گریم سه بعدی استفاده می شود . همان طور ک می دانید گریم صورت بدون استفاده از پرایمر ، کانسیلر و کرم های آرایشی تکمیل نخواهد شد . از نظر میکاپ آرتیست ها بدون استفاده از این سه ابزار آرایشی هیچ نوع گریمی را نمی توان انجام داد ، خصوصا گریم سه بعدی که یکی از حیاتی ترین قسمت های گریم سه بعدی می باشند .

گریم سه بعدی

بهتر است بدانید با استفاده از پرایمر زیرسازی صورت به صورت کامل و بدون هیچ عیب و نقصی قابل انجام است . کرم پودر که با نام فونداسیون هم شناخته شده است باعث یک دست شدن صورت می شود و با استفاده از کانسیلر می توان عیب های صورت را پوشش داد و در نهایت مراحل اولیه گریم سه بعدی انجام خواهد شد . سالن زیبایی ایرانابیوتی انواع میکاپ و گریم حرفه ای مانند گریم سه بعدی را با بهره گیری از پرسنل خبره و حرفه ای در این زمینه انجام می دهد .

با انجام گریم های سه بعدی در روز عروسی ، زیبایی صورت شما دو چندان خواهد شد . اما لازم به ذکر است که نباید بیش از حد برای میکاپ عروس از این نوع گریم استفاده شود . بهتر است آرایش عروس طبیعی باشد . در گریم سه بعدی برای آرایش چشم هایی که به رنگ روشن می باشند ، استفاده از سایه قهوه ای ، بژ یا صورتی مناسب است . در گریم سه بعدی عروس شما با میکاپ های سه بعدی و چند بعدی مواجه خواهید شد . در حقیقت با انجام گریم سه بعدی از هر زاویه ای که به عروس نگاه کنید کاملا بی عیب و نقص دیده خواهد شد .

 

لینک های مفید:
شینیون مو

 

معرفی مرکز تخصصی گریم سه بعدی در غرب تهران

سالن زیبایی ایرانابیوتی به عنوان بهترین سالن زیبایی در تهران با توجه به تجربه و سابقه ی درخشانی که در صنعت زیبایی دارد در غرب تهران با بهره گیری از پرسنل حرفه ای ، متخصص ، با تجربه و خوش رفتار مشغول به فعالیت می باشد .

انواع خدمات آرایش مو مانند شینیون عروس ، بافت مو کودک ، بوتاکس مو ، سامبره ، تاتو موقت ، اکستنشن مژه ، بوتاکس ابرو ، بافت مو کودک ، اصلاح ابرو ، میکروپیگمنتیشن ، خدمات مژه ، گریم سه بعدی ، فیبروز ابرو ، پاکسازی صورت ، اپیلاسیون ، آرایش عروس ، گریم عروس ، براشینگ مو ، رنگ و مش ، آمبره موی کوتاه و بلند ، میکاپ صورت ، مش و لایت ، طراحی ناخن عروس ، بافت مو ، میکاپ چشم ، کراتین مو ، میکروبیلدینگ و غیره در این سالن زیبایی ارائه می شود .

گریم و میکاپ چشم