استفاده از رنگ مو در میان خانم ها بسیار پرطرفدار است و می تواند قیافه ی فرد را تا حد زیادی متفاوت و احتمالاً زیبا کند تناژ رنگ های مو در انواع بسیار متنوعی وجود دارد و با تکنیک های متفاوت اجرا می شوند اما همه ی این رنگ ها نمی توانند موجب زیبایی هر فرد باشند و ممکن است برای برخی افراد تأثیری عکس داشته و نه تنها قیافه ی او را زیبا نکند بلکه زیبایی او را نیز تحت تأثیر قرار دهد پس شناخت رنگ ها و انتخاب بهترین رنگ بر طبق رنگ پوست و مو برای زیبا شدن اهمیت دارد.

در انتخاب رنگ مو بهتر است چند نمونه از رنگ های جدید را که با رنگ پوست و قیافه ی فرد مطابقت دارد مد نظر گرفته شده و سپس بسته به سلایق فرد یکی انتخاب شود.

انواع رنگ مو

 

لینک های مفید:
رنگ مو

 

معرفی جدیدترین رنگ مو 2022

1- رنگ پاستلی یا روشن

برخی رنگ های روشن که به رنگ های پاستلی نیز معروفند از ترکیب رنگ سفید با انواع رنگ های روشن مانند صورتی روشن یا کاراملی روشن و … ساخته می شوند این دسته از رنگ ها محدودیت هایی دارند و باید با رنگ لباس فرد نیز تناسب داشته باشند در غیر این صورت از زیبایی فرد کاسته خواهد شد و تیپی ناهماهنگ خواهند یافت. رنگ های پاستلی برای مدت کوتاهی مورد پسند بوده و به علت محدودیتی که در انتخاب رنگ لباس ها ایجاد می کنند برای مدت طولانی قابل تحمل نیستند.

2- روشن کردن بخشی از مو

این نوع از تکنیک رنگ که می توانند در تکنیک آمبره به خوبی خود نمایی کنند روشی است که موهای فرد فقط در قسمت های خاصی روشن شده و در زمینه از رنگ های تیره تر استفاده می شود و حتی می توان زمینه ی مو ها را رنگ آمیزی نکرد و فقط قسمت های انتهایی را با رنگ روشن رنگ کرد.

3- رنگ موی شنی

یکی از جدیدترین ترند های رنگ مو که در سال 2022 نیز بسیار پرطرفدار است رنگ موی شنی می باشد که از ترکیب رنگ طلایی با خاکستری بدست می اید و از رنگ های محبوب و شیک است .این رنگ از رنگ های هماهنگ با چهره اکثر افراد است و ظاهری شیک و زیبا برای فرد ایجاد می کند.

رنگ موی شنی 

4- رنگ موی قرمز مسی

این رنگ موجب شاداب شدن چهره شده و خانم های زیادی از آن استفاده می کنند و می تواند در تناژ متفاوتی از رنگ قرمز استفاده شود تا رنگی با هماهنگی بیشتر با رنگ پوست فرد انتخاب شود.

انواع رنگ مو

 

لینک های مفید:
سالن زیبایی

 

5- رنگ موی بلوند یخی

رنگ بلوند یخی چندین سال است که به عنوان رنگی پرطرفدار در میان خانم ها مورد استفاده قرار می گیرد و سن سال مشخصی برای استفاده از آن وجود ندارد و هر خانمی دوست دار حداقل یکبار این رنگ را روی موهای خود انتخاب کند تا چهره ای متفاوت از خود را به نمایش بگذارد.امسال نیز این رنگ همچنان مورد پسند است.

دکلره

6- رنگ بلوند قارچی

رنگ بلوند قارچی از رنگ های سال 2022 است و از ترکیب رنگ قهوه ای روشن با بژ و خاکستری تهیه می شود و رنگی خاکستری پیدا می کند این رنگ مشابه رنگ، انتهای قارچ است به همین دلیل به آن رنگ بلوند قارچی می گویند.

7- رنگ مشکی براق

رنگ مشکی براق از رنگ های جوانساز است و چهره ای جوان و شاداب به فرد می بخشد از این رو استفاده از این رنگ برای برخی خانم ها دوستداشتنی است و در سال 2022 نیز رنگ کردن مو ها با رنگ مشکی مورد توجه قرار گرفته است.

مشکی براق پرکلاغی 

ما در این مقاله سعی کردیم چند رنگ برجسته سال را معرفی کنیم؛ برای داشتن انتخابی بهتر از میان این رنگ ها حتماً به رنگ پوست و حالت چهره خود توجه کنید تا رنگ انتخابی، شما را شاداب ، پرانرژی و جوان جلوه دهد و شما زود از آن خسته نشوید چون رنگ آمیزی زود به زود مو ها به مرور زمان موهای شما را دچار آسیب های جدی خواهد کرد.