رنگ مو با توجه به رنگ پوست و البته سلیقه شما انتخاب می شود اما پرسشی که برای بسیاری از بانوان مطرح می شود این است که چه رنگ مویی با چه رنگ پوستی مناسب می شود؟ در این مقاله شما را با رنگ موی مناسب برای پوست سبزه آشنا خواهیم کرد پس با ما همراه باشید.

خدمات پوست و مو

 

لینک های مفید:
آمبره مو

 

بهترین رنگ موی مناسب برای پوست سبزه

  •  رنگ مو قهوه ای طلایی

رنگ مو قهوه ای طلایی سایه ای گرم و دوستانه است – برای افرادی که پوست هلو یا طلایی دارند و قهوه ای گرم یا سبز گرم یا فندق چشم دارند زیبا است. به عنوان مثال بازیگر زن اما واتسون در اضافه کردن برخی از نکات برجسته بلوند طلایی تیره به رنگ موهای قهوه ای طلایی خود برای یک ترکیب رنگ زیبا توجه کنید.

  •  رنگ مو قهوه ای عسلی

رنگ مو قهوه ای عسلی ، با رنگ گرم و تیره ، تعادل مناسبی بین رنگ مو قهوه ای روشن و رنگ موی بلوند تیره است. اگر سایه ای نسبتا چشم و نور دارید ، این سایه را در نظر بگیرید. همچنین روی یک طلای عمیق تر و طلایی زیبا است – فکر کنید جنیفر لوپز!

  •  رنگ مو کارامل نور

رنگ مو قهوه ای کارامل روشن سایه ای گرم و تیره است. ایده آل برای افرادی که دارای چهره های طلایی ، گرم و چشم های قهوه ای گرم هستند. اگر چهره شما خنک یا بسیار منصفانه یا صورتی است ، از این سایه خودداری کنید و با پوست شما برخورد می کند! این سایه همچنین انتخاب برجسته ای برای برجسته های برجسته یا برجسته امبر در رنگ پایه تیره شکلات قهوه ای است.

  •  رنگ مو کاکائو

رنگ موی روشن کاکائو سایه قهوه ای کم رنگ ، خنک و مروارید است که بر روی پوست منصفانه و با چشمان آبی روشن یا سبز زیبا به نظر می رسد. این سایه ای زیبا و متعادل است – نه خیلی خنک و نه خیلی گرم. رنگ موی روشن کاکائو وقتی اضافه می کنید نکات برجسته Balayage بلوند ، رنگ مو زنده می شود! اگر رنگ طبیعی شما قهوه ای روشن یا متوسط ​​خنک باشد ، انتخاب عالی است.

  •  رنگ موی برنز طلایی

رنگ موی برنز طلایی سبک ، لوکس و غنی است. این ترکیبی گرم و لطیف از رنگ های طلایی و قرمز است که بر روی پوست گرم زیبا به نظر می رسد. اگر چهره شما کبود و خنک است ، از این رنگ پرهیز کنید – بسیار نارنجی به نظر می رسد!

  •  رنگ مو قهوه ای شنی

رنگ مو قهوه ای شنی سایه ای بژ سبک ، خنک یا خنثی است. این سایه زیبا برای افرادی که دارای چهره های سبک ، خنک و چشمان آبی روشن یا سبز هستند. رنگ مو قهوه ای شنی با نکات برجسته بلوند بژ عالی به نظر می رسد combination این ترکیب پیچیده و زیبا است.

  • رنگ موی شکلات تیره

هرچه به نظر می رسد خوشمزه است ، رنگ موی شکلات تیره رنگ قهوه ای غنی ، عمیق و خنک است. این سایه امضای بازیگر زن اوا لونگوریا است ، که رنگ زیتونی و چشمان قهوه ای خود را با رنگ تقویت می کند. اگر به خوبی از آن مراقبت شود ، این سایه حس تجمل و زیبایی را به وجود می آورد.

  •  رنگ مو قهوه ای روشن

رنگ مو قهوه ای خاکستری روشن خنک و پیچیده است ، به خصوص اگر چهره شما منصفانه باشد و چشمان شما به رنگ آبی روشن یا قهوه ای باشد. این سایه ای است که می خواهید اگر نمی خواهید هیچ رنگ قرمز یا طلایی را در رنگ موهای خود ببینید. چند نتیجه برجسته بلوند را برای یک نتیجه زیبا اضافه کنید. اگر رنگ طبیعی شما قهوه ای روشن یا متوسط ​​خنک است ، این سایه را انتخاب کنید.

  •  رنگ مو مس قهوه ای تیره

رنگ موی قهوه ای تیره سایه سبزه ای غنی ، گرم و سوخته است. اگر پوست شما منصفانه یا متوسط ​​و صورتی ، هلو یا خنثی است ، این رنگ را با اطمینان بپوشید. باعث می شود چشمان قهوه ای ، آبی و سبز زنده شود و برای افرادی که موهای قهوه ای طبیعی یا خنثی دارند طبیعی است.

  •  رنگ موی قهوه ای دارچین

رنگ مو قهوه ای دارچین یک رنگ قهوه ای غنی با لمس ادویه مسی است. در طیف گسترده ای از رنگ های پوستی از جمله هلو منصفانه ، رنگ های صورتی و صورتی و متوسط ​​و تیره طلایی زیبا است. چشم های سبز ، قهوه ای و فندق با این سایه رنگ مو زنده می شوند.

 

 

کراتینه مو با مواد طبیعی

کالرملتینگ

انواع خدمات آرایشی و پیرایشی

انواع خدمات آرایش مو ،شینیون تخصصی مو ، شینیون عروس ، رنگ مو لایت ، میکرونیدلینگ صورت ، بوتاکس مو ، مزوتراپی مو سر ، جوانسازی پوست ، سامبره ، فیکانتور لب ، تاتو موقت ، ویتامین مو ، اکستنشن مژه ، بوتاکس ابرو ،بافت مو کودک ، اصلاح ابرو ، میکروپیگمنتیشن ، خدمات مژه ، گریم سه بعدی ، فیبروز مژه ، پاکسازی صورت ، اپیلاسیون

، آرایش عروس ، اکستنشن مو ، گریم و میکاپ عروس ، براشینگ مو ، رنگ و مش مو ، آمبره موی کوتاه و بلند ،میکاپ صورت ، مش و لایت ، طراحی ناخن عروس ، بافت مو ، میکاپ چشم ، کراتینه مو ، میکروبیلدینگ و غیره در این سالن زیبایی ارائه می شود.