شاید در گذشته افراد زیادی نبودند که به حفظ زیبایی و جوانی خود اهمیت دهند اما امروزه اکثر افراد زیبایی را جزئی جدانشدنی از زندگی لاکچری خود می دانند و تمام تلاش خود را به کار می بندند تا در کنار داشتن زندگی شیک و بی نقص چهره ای زیبا و جوان نیز داشته باشند و جوانسازی پوست اولویت افراد است که البته با بالا رفتن آلودگی هوا ، بیشتر شدن استرس ها و اضطراب در زندگی های امروزی ،بیماری ها و عوارض داروها و برخی دیگر از علل موجب افزایش مشکلات پوستی شده و پیری زودرس گریبانگیر اکثر افراد شده است و نیاز به پیشگیری خیلی بیشتر از درمان لازم و ضروری به نظر می رسد.

جوانسازی پوست روشی درمانی برای بازگرداندن جوانی و شادابی پوست است که با تکنیک های خاصی کلاژن سازی در پوست را افزایش داده و حالت الاستیک و سفتی پوست را تقویت می کند.روش های جوانسازی پوست متنوع بوده و به طور کلی در دو دسته کلی درمان های خانگی و کلینیکی مورد استفاده قرار می گیرند که برخی از این روش ها بیشتر برای پیشگیری و برخی دیگر برای درمان مشکلات به وجود آمده کاربرد دارند.

 

لینک های مفید:
بهترین کلینیک زیبایی

استفاده از روش های کلینیکال جوانسازی پوست نسبت به روش های خانگی از سرعت تأثیرگذاری بیشتری برخوردارند اما عوارضی که در برخی افراد به جا می گذارند چندان جالب نیست و هزینه ی گزافی نیز به افراد متحمل می کند در صورتی که می توان با اجرای روش های خانگی که نیاز به مدت زمان بیشتر و هزینه ی کمتری دارند به نتایج دلخواه خود برسند و حتی در سنین کمتر با رعایت و اجرای برخی نکات و دستورالعمل ها از پیری زودرس در پوستشان تا حدود بسیار زیادی جلوگیری کنند.

استفاده از کرم های جوانسازی پوست یکی از روش های پرطرفدار و در موارد زیادی نتیجه بخش است پس در ادامه چند مورد از کرم های جوانسازی مورد تأیید خریداران را به شما معرفی می کنیم :

کرم جوان سازی ویوودرم مدل Nourishing

کرم جوان سازی ویوودرم مدل Nourishing

کشور مبدأ برند : ایران

حجم محصول : 50 میلی لیتر

عملکرد : ضد چروک

ویتامین : حاوی ویتامین A

طریقه مصرف : روزی دو مرتبه بر روی پوست تمیز کاملاً ماساژ داده شود تا کرم به طور کامل جذب پوست شود.

ماسک جوانسازی پوست آدرا حاوی عصاره انار

ماسک جوانسازی پوست آدرا حاوی عصاره انار

کشور مبدأ برند : ایران
حجم محصول : 100 میلی لیتر
عملکرد : جوانسازی پوست
ویتامین : حاوی ویتامین E

پک آبرسان و جوانسازی پوست کانسه مدل HR

پک آبرسان و جوانسازی پوست کانسه مدل HR

کشور مبدأ برند : ایران
حجم محصول : 500 میلی لیتر
عملکرد : جوان کننده و آبرسان پوست
مناسب برای : پوست های خشک ، معمولی ، مختلط ، حساس

مزایای استفاده از کرم های جوانساز پوست

یکی از مشکلاتی که با بالا رفتن سن گریبانگیر افراد می شود کاهش تولید کلاژن در بدن است که موجب بروز عوارضی همچون ایجاد چین و چروک ها ،شل شدگی و افتادگی پوست صورت و گردن می شود و پیری زود هنگام را برای افراد به همراه خواهد داشت .تولید کرم های جوان کننده پوست راهکاری مناسب برای حفظ زیبایی و جوانسازی پوست است که به پوست کمک می کند کلاژن سازی را از سر گرفته و تا حدودی آسیب های پوست را جبران کند البته در نظر داشته باشید استفاده از کرم های جوانسازی را قبل از بروز مشکلات پوستی آغاز کنید.

برای تأثیر گذاری بیشتر کرم های جوانسازی باید به طور دوره ای پوست لایه برداری شده و سلول های مرده از روی سطح پوست باک شود تا کرم های جوانسازی بهترین اثرگذاری بر روی پوست را داشته باشند.

مشخصات بهترین کرم جوان کننده پوست

آلودگی های هوا یکی از بزرگترین مشکلات در جهت ایجاد آسیب های پوستی است و کرم های جوان کننده باید ضد رادیکال آزاد باشند و قدرت ترمیم و بازسازی سلول های فعال سازی سنتز کلاژن طبیعی پوست ،حاوی شی باتر و هیالورونیک برای شادابی و رطوبت رسانی به پوست را داشته باشد.

انواع کرم پمپی کامان

مشخصات محصولات جوانسازی کلاژن

این محصولات سرشار از کلاژن و املاح معدنی دریایی بوده و در برابر علائم پیری و آسیب های پوستی بسیار مؤثر هستند و موجب صاف کردن خطوط خفیف و ریز بر روی پوست خواهد شد. و در کنار رفع چین و چروک ها ،پوست را نرم و لطیف و شاداب می کند.

مشخصات محصولات هیالورونیک

این محصولات حاوی هیالورونیک دریایی و محرک پیوند اسید هیالورونیک بوده و با پرکردن چین و چروک های و خطوط عمیق خنده ،اخم و پیشانی و داشتن قدرت بازسازی و مرطوب کنندگی بالا در جوانسازی پوست بسیار مؤثر هستند.

مشخصات کرم های لیفتینگ

کرم های لیفتینگ محصولات سیلیسیوم سرشار از کامپلکس هیالورونیک دریایی ، ماتریکسل 6 ،جلبک دریایی ، شی باتر و روغن جوجوبا بوده و قادر است چین و چروک های پوست را پرکرده و سطحی صاف ایجاد کند و همچنین پوست را سفت کرده و افتادگی پوست را تا حدودی برطرف خواهد کرد.

کرم های لیفتینگ نقش محافظ برای هیالورونیک طبیعی پوست را دارا بوده و قادر است رطوبت رسانی و تغذیه پوست را به خوبی بر عهده بگیرد و در رفع چین و چروک ها و افتادگی پوست صورت و گردن نیز نقشی مهم دارد.

مشخصات کرم ضد پیری و هورمون رسان پوست

محصولات اکسپشنال حاوی هورمون های طبیعی جلبک های دریایی بوده و برای افرادی که به دلیل یائسگی هورمون مورد نیاز در بدنشان وجود ندارد بسیار مؤثر است .استفاده از این کرم برای خانم هایی که یائسه نشده اند پیشنهاد نمی شود.

سخن پایانی

استفاده از کرم های جوانسازی و لیفت صورت در صورتی که از مواد استاندارد تولید شده باشند می توانند تأثیرات مثبتی بر روی پوست داشته باشند اما اگر چنین نباشد می توانند تأثیراتی عکس بر روی پوست شما داشته باشند.در نظر داشته باشید که کرم های جوانسازی به تنهایی نمی توانند نتیجه بخش باشند و باید در کنار استفاده از این محصولات، چربی پوست خود را نرمال نگه داشته و لایه برداری پوست را فراموش نکنید و حتماً قبل از هر اقدامی به جنس پوست که ممکن است چرب ،خشک یا مختلط و یا حساس باشد توجه کنید و با مشورت با پزشک متخصص پوست راهکارهای جوانسازی پوست را در پیش بگیرید.