شاید انتخاب رنگ لباس یا طراحی ناخن با مدل سال کار جذابی باشد اما انتخاب رنگ مو بر طبق رنگ سال کار درستی نیست چون ممکن است رنگ سال هماهنگ با رنگ پوست و قیافه ی شما نباشد و زیبایی شما را کاهش دهد پس در انتخاب هایلایت مو باید بیشتر دقت کرد از این رو در معرفی رنگ موهای مدل سال چندین رنگ معرفی می شود تا شما بهترین هایلایت های جدید را انتخاب کنید.

حال اینکه چه رنگ مویی انتخاب کنید تا زیباتر شوید نیاز به شناخت کامل از رنگ ها و چهره خود است تا از میان رنگ های معرفی شده هایلایت هماهنگ با چهره را انتخاب کنید.رنگ انتخابی شما باید مطابق با رنگ پوست و رنگ چشم ها و حالت کلی چهره باشد تا در کنار جلوه زیبای رنگ مو ،زیبایی چهره را نیز دوچندان کرده و بتواند عیوب شکل چهره را تصحیح کند.

 

لینک های مفید:
رنگ مو هایلایت

شناخت رنگ پوست

شناخت رنگ پوست شما را در انتخاب رنگ مویی مناسب و هماهنگ با رنگ پوستتان برای زیبایی دوچندان یاری می کند پس در ادامه با ما باشید:

  • در مرحله اول تعیین رنگ پوست باید بدانید رنگ پوست شما گرم است یا سرد،برای پی بردن به این نکته می توانید در زیر نورخورشید به مچ دستتان نگاه کنید اگر رنگ رنگ های خونی آبی به نظر برسد یعنی رنگ پوست شما سرد است و اگر به رنگ سبز بود یعنی رنگ پوست شما گرم است.
  • برخی گلایه دارند که با این روش نتوانسته اند به رنگ رگ های خونی پی ببرند، این گونه افراد یعنی رنگ پوستی خنثی دارند و رنگ موی زیتونی برای آنها مناسب تر است.
  • افرادی که ته رنگ پوستشان زرد است بهتر است هایلایت های رنگ گرم مانند رنگ بلوند مسی را انتخاب کنند.
  • اگر پوست شما ته رنگ صورتی دارد یعنی رنگ پوستتان سرد است و بهتر است از رنگ بلوند خاکستری برای زیبایی هر چه تمام تر رنگ موهایتان استفاده کنید.

معرفی هایلایت های جدید سال 2022

مشکی براق پرکلاغی

یکی دیگر از رنگ های سال 2022 رنگ موی مشکی پرکلاغی است که می تواند چهره ای شاداب ایجاد کرده و سن فرد را نیز تا حدود زیادی پایین جلوه دهد از این رو این رنگ پرطرفدار است و برای فرد تکراری نخواهد شد.رنگ مشکی براق پرکلاغی از ترکیب 10 میل واریاسیون آبی ، 20 میل واریاسیون نقره ای ، اکسیدان 1 و 100 میل رنگ موی C1 یا N1 تهیه می شود.

مشکی براق پرکلاغی 

رنگ موی نئونی ترند

این رنگ یکی از رنگ های جدید سال 2022 است که برای افراد ریسک پذیر مناسب بوده و می تواند چهره ای کاملاٌ متفاوت و شیک برای فرد ایجاد کند.
رنگ موی نئونی ترند 

هایلایت نئونی

همان طور که گفتیم رنگ های نئونی برای افراد جسور مناسب است و هایلایت این رنگ ها نیز برای اینگونه افراد پیشنهاد می شود که می تواند چهره ای شاداب برای خانم ها ایجاد کند و افرادی که از رنگ آمیزی کل مو ها با این قبیل از رنگ ها وحشت دارند می توانند برای شروع از هایلایت رنگ های نئونی استفاده کنند.

 

لینک های مفید:
خدمات آمبره

 

رنگ موی نئونی ترند 

هایلایت افقی

یکی از هایلایت های جدید در سال 2022 هایلایت افقی است که توانسته مورد توجه اکثر خانم ها بخصوص دخترخانم ها قرار بگیرد .در این نوع هایلایت رنگ های شاد و بلوند به صورت خطوط افقی روی موها اجرا می شوند.

هایلایت افقی 

هایلایت گرافیتی

در هایلایت گرافیتی طرح های جذاب از گل ، پروانه ، لوگو برندها و دیگر طرح های گرافیتی روی مو ها با رنگ های شاد و جیغ اجرا می شود که بیشتر در میان دخترخانم ها مورد پسند است.

هایلایت گرافیتی 

هایلایت جینجر مسی

یکی از هایلایت های جدید امسال رنگ جینجر مسی است که از ترکیب رنگ قهوه ای و مسی تهیه می شود این قبیل از رنگ مو ها برای افراد با رنگ پوست روشن می تواند انتخابی بی نقص باشد.

هایلایت جینجر مسی 

هایلایت بلوند توت فرنگی

رنگی که امسال مورد توجه سلبریتی ها نیز قرار گرفت رنگ بلوند توت فرنگی بود چون این رنگ چهره را روشن تر و شاداب تر نشان می دهد.برای رسیدن به این رنگ باید اول مو ها دکلره شوند و به پایه 10 برسند سپس با ترکیب، 105 اونس رنگ بلوند قهوه ای روشن با 2 اونس رنگ مو بلوند طلایی و 2.1 اونس رنگ بلوند قرمز با اکسیدان 6  ،رنگ مورد نظر بدست خواهد آمد.

هایلایت بلوند توت فرنگی 

 

هایلایت رنگ تیره با های لایت قهوه ای مایل به قرمز

رنگ موهای تیره همیشه طرفداران بیشتری دارند چون این دسته از رنگ ها افراد را کم سن و سال تر و جوان تر نشان می دهد. در استفاده از رنگهای تیره برای هایلایت می توان رنگ زمینه را تیره در نظر گفت که می تواند رنگ مشکی و یا قهوه ای تیره باشد سپس با قهوه ای مایل به قرمز تن رنگی گرم به موها بخشید و رگ های نازک یا کلف از رنگ قهوه ای مایل به قرمز را میان موها اجرا کرد.

هایلایت رنگ تیره با هایلایت قهوه ای مایل به قرمز

بلوند شنی ماسه ای

رنگ موی بلوند شنی ماسه ای یکی از رنگ های بسیار جذاب بوده و چهره فرد را جوان تر و زیباتر جلوه می دهد. برای ایجاد این رنگ در مو ها ابتدا باید با دکلره رنگ مو ها به پایه 10 برسد سپس رنگ شنی 6.32 با رنگ بژ و واریاسیون نقره ای و واریاسیون طلایی و رنگ کنفی روشن مخلوط شود.

بلوند شنی ماسه ای 

هایلایت های جزئی کاراملی

اگر موهای تیره دارید و رنگ پوستتان سبزه است می توانید با های لایت های جزئی کاراملی زیبایی بی نظیر به چهره و موهای خود ببخشید.این رنگ از رنگ های فوق العاده جذاب در سال 2022 با طرفداران بی شماری مورد تأیید قرار گرفت.

هایلایت های جزئی کاراملی 

هایلایت های شکلاتی تیره

های لایت های شکلاتی تیره بر روی موهایی با زمینه تیره، بسیار جذاب و از هایلایت های جدید سال 2022 عرضه شد.

هایلایت های شکلاتی تیره

هایلایت برنز

استفاده از های لایت برنز نیز از هایلایت های جدید سال 2022 بوده که برای افراد با رنگ پوست های متفاوت مورد پسند و دوستداشتنی است و اکثر خانم ها با سلایق متفاوت این رنگ مو را می پسندند.

هایلایت
جمع بندی نهایی
در سال 2022 اکثر رنگ های انتخابی برای های لایت جدید از میان رنگ های تیره بوده و چون این رنگ مو ها به افراد با هر رنگ پوستی جلوه ای فوق العاده می بخشد پس خانم های عزیز می توانند با خیالی آسوده  از این ترند رنگ ها استفاده کنند اما در رابطه با خانم هایی که رنگ های روشن را می پسندند چند نمونه در بالا معرفی شد و خانم ها می توانند بسته به رنگ پوست ، چشم و حالت چهره بهترین گزینه را انتخاب کنند.