هیچ موقعی بهتر از شروع سال جدید برای تغییر چشمگیر نیست، در واقع شروع سال جدید باعث انگیزه ای برای تغییر اساسی در استایل و زیبایی بانوان است که باعث روحیه شاد در بین بانوان می شود. انتخاب رنگ مو 2020 در سال جدید زیبایی چهره شما را دو چندان خواهد کرد.

برخی از خانم ها با شروع سال جدید به فکر ثبت نام در باشگاه می افتند برخی به فکر انجام عمل های زیبایی و برخی نیز با تغییر اساسی و با مراجعه به آرایشگاه با تغییر رنگ مو 2020 و بهره مندی از انواع رنگ مو ، تغییر شکل ابرو و بهره مندی از سایر خدمات زیبایی باعث شروع سال جدید با ظاهری زیبا تر و جذاب تر، سالی خوب و خوش را شروع می کنند.

رنگ مو 2020

 

لینک های مفید:
سامبره

 

انواع رنگ مو 2020

  1. بلوند نقره ای: رنگ بلوند نقره ای با سایه های نقره ای جزء ترند های رنگ مو 2020 می باشد که حتما در سالن های زیبایی با کادر مجرب اقدام به تغییر رنگ مو هایتان کنید تا صد در صد نتیجه ای که می خواهید را دریافت کنید
  2. رنگ یاسی نقره ای : رنگ مو بنفش همیشه در بین دختران از محبوبیت خاصی برخوردار بوده و زیبایی و جذابیت خاصی دارد که در سال جدید این رنگ بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.
  3. استفاده از رنگ های آمبره: در رنگ مو آمبره ریشه ها تیره و طبیعی مانده و فقط ساقه های مو رنگ می شوند. آمبره یکی از جدید ترین و مهم ترین مدل های سال 2020 می باشد که طرفداران زیادی دارد. نکته مهمی که در انجام آمبره مو باید به آن توجه کنید ایتن است که رنگ انتخابی شما نباید با رنگ مو هایتان تغییر زیادی داشته باشد مثلا 2 درجه روشن تر بودن مناسب ترین انتخاب میتواند باشد. در آمبره مو رنگ ها باید به صورت ملایم از تیره به روشن تغییر کنند و مرز تغییر رنگ مشخص نباشد.
  4. بالیاژ سرد: بالیاژ نیز یکی از رنگ های مورد استقبال در سال جدید می باشد که مشابه آمبره بوده ولی با این تفاوت که هایلایت از ریشه رنگ شروع می شود و به مرور نوک موها روشن تر می شوند، بالیاژ سرد امسال بسیار مورد توجه خانم ها بوده و رنگ های قهوه ای یا نسکافه ای یا رنگ مو لایت می تواند انتخابی بسیار مناسب برای تغییری چشمگیر باشد.
  5. قرمز یا مسی: رنگ های قرمز و مسی جزء مهم ترین رنگ مو 2020 بوده و برای افرادی که رنگ پوستشان سفید است بهترین گزینه می باشد چون باعث زیبایی خاص بانوان می شود. اگر رنگ مو قرمز را انتخاب کردید در این حالت استفاده از نرم کننده باعث ماندگاری بیشتر رنگ قرمز خواهد شد.
  6. مشکی پر کلاغی: در سال جاری رنگ های تیره بیشتر مورد توجه بازیگران خواننده ها و سلبریتی ها قرار گرفته است و رنگ مشکی پر کلاغی هم با حفظ جایگاه خود در بین ترند رنگ مو 2020 توانسته است مورد توجه بانوان جوان قرار گیرد که از زیبایی به خصوصی برخوردار است.
  7. بلوند طلایی یا کنفی: رنگ موی طلایی همیشه جزء رنگ های محبوب بانوان بوده وهمیشه طرفداران مخصوص به خود را داشته و در سال 2020 نیز با جلوه ای دیگر مورد توجه قرار گرفته است. تغییر تناژ رنگ های طلایی باعث زیبایی چندین برابر این رنگ ها می شود و هر چه ملایم تر باشد به همان میزان جذاب تر به نظر می رسد.
  8. قهوه ای تیره نیز یکی دیگر از رنگ های مطرح شده در سال جدید می باشد که اگر شما نیز جزء افراد هستید که می خواهید مو هایتان سالم تر، طبیعی تر و براق تر بنظر برسد دراین صورت استفاده از رنگ قهوه ای باعث جوان تر دیده شدن چهره شما خواهد بود در صورت امکان از اضافه کردن انواع هایلایت به رنگ قهوه ای خودداری کنید و اجازه دهید مو هایتان طبیعی تر بنظر برسد. قهوه ای تیره از ترندهای رنگ مو 2020 به شمار می رود.

رنگ مو 2020

در تمام موارد ذکر شده استفاده از شامپو های بدون سولفات باعث ماندگاری بیشتر رنگ ها شده و زیبایی مو هایتان را چندین برابر خواهد کرد.

تاثیر رنگ مو در چهره بانوان

رنگ مو یکی از دلایل تاثیر گذار در زیبایی بانوان است که در انتخاب رنگ باید دقت زیادی کرد و بانوان همیشه این موضوع را مد نظر داشته باشند که سعی کنند از رنگ های بروز استفاده کنند تا از حالت یکنواختی خارج شوند. هدف ما در این مقاله معرفی رنگ مو 2020 می باشد.

کراتینه مو با مواد طبیعی